Používame súbory cookie, aby nám pomohli vylepšiť naše webové stránky.

Prezeraním našich stránok s ich používaním súhlasíte. Ďalšie informácie

Mondial Assistance

Hľadať

How can we help?*

How can we help?

Nachádzate sa tu: Hlavná stránka > Médiá > Novinky > Lekár na telefóne: hit poisťovní i pacientov

Lekár na telefóne: hit poisťovní i pacientov

Informácie o liekoch a ich nežiaducich účinkoch, podrobné vysvetlenie diagnóz a lekárskych výsledkov alebo typy očkovanie. Na väčšinu z týchto tém nezostáva v ordinácii lekára čas. Opýtať sa na ne a nechať si poradiť ale môžu klienti zdravotné poisťovne od iného lekára - Lekára na telefóne. Ide o novú konzultačnú službu, ktorú na začiatku roka predstavila Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) s Mondial Assistance.

 

 

Česi: rekordmani v ordináciách

Podľa nedávno zverejneného rebríčka Denníku sú Česi rekordmanmi v počte návštev lekára za rok. Zatiaľ čo vo Švédsku priemerne vyrazia pacient k lekárovi 3krát za rok, Česi sa v ordinácii objaví priemerne dvanásťkrát. * Jakub Fiala, vedúci Medickej asistencie Mondial Assistance, verí, že služba Lekár na telefóne môže pomôcť toto číslo znížiť. "Hovorím o prípadoch, keď sa pacient vydá do ordinácie, aby sa opýtal na všeobecné veci- vedľajšie účinky liečiv, ich dávkovanie alebo potrebuje vysvetliť laboratórne výsledky. Akútne problémy a zdravie ohrozujúce stavy ale riešiť na diaľku nedá, "upresňuje Fiala oblasti, s ktorými je možné Lekára na telefóne osloviť.

 

 Pred spustením služby Lekár na telefóne oslovila Mondial Assistance výskumnej agentúry a nechala na vzorke n = 771 českých a slovenských respondentov preveriť atraktivitu asistenčných služieb. Finálny výsledky potvrdili rastúci záujem o Medickú asistenciu aj dopyt po komunikácii s lekárom za využitia moderných spôsobov komunikácie.

 

 

Aktualizovať stránku: 12/15/2018

 

Hore